Często zadawane pytania - FAQ
Poniżej znajduje się lista często zadawanych pytań. Poznaj jasne odpowiedzi na niektóre z Twoich pytań.
Tylko dla firm wdrożeniowych, nie dla klientów końcowych. Każdy z naszych klientów/firm udowadnia swój numer ID, bez niego sprzedaż nie jest możliwa.
Zarejestruj konto w naszym sklepie internetowym, gdzie podasz podstawowe informacje o swojej firmie. Przed dokonaniem zakupu nowo utworzone konto musi zostać autoryzowane. Zostaniesz poinformowany o wyniku autoryzacji konta za pośrednictwem zarejestrowanego adresu e-mail. W niektórych przypadkach autoryzacji może również skontaktować się z Tobą nasz sprzedawca GBC Solino.
Rejestracja nowego klienta
Rejestracja nowego klienta
Autoryzowany Klient GBC Solino otrzymuje pełne wsparcie handlowe, techniczne i serwisowe. Po zalogowaniu się do e-sklepu wyświetlane są ceny produktów oraz pełna dokumentacja PDF produktów. Autoryzowani klienci mają możliwość rejestracji na szkolenia SolaX organizowane przez oficjalnego importera GBC Solino.
Jeśli jesteś użytkownikiem końcowym i chcesz zareklamować produkt, skontaktuj się z firmą wdrożeniową, która zainstalowała produkt dla Ciebie. Jeśli jesteś instalatorem (klientem GBC Solino), postępuj zgodnie z instrukcjami w sekcji serwisowej.
Serwis i reklamacje
Serwis i reklamacje